اخبار لوازم خانگی

ساید بای سایدهای جدید سامسونگ روانه بازار شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی سامسونگ در هند از عرضه یخچال فریزرهای ساید بای ساید جدید سری ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی سامسونگ در هند از عرضه یخچال فریزرهای ساید بای ساید جدید سری SpaceMax™ در بازار هند خبر داد.

این سری از یخچال های ساید بای ساید سامسونگ در دو نوع سه و دو درب موجود بوده و از 22 آوریل 2019 در اختیار مشتریان هندی قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ یکی از پیشگامان بازار یخچال فریزرهای هند محسوب می شود و بیش از 50 درصد از سهام این بازار را به خود اختصاص داده است.

یخچال های ساید بای ساید جدید با فناوری های متمایز عرضه می شود که از ابعاد مناسبی برخوردار بوده و دیگر  کاربران نگران کمبود جا برای ذخیره سازی مواد غذایی نخواهند بود.

مصرف انرژی پایین، دوام و عملکرد بالا از ویژگی های اصلی یخچال های SpaceMax™ است که با سیستم خنک کننده منحصر به فرد خود مواد غذایی را به مدت طولانی تازه نگه می دارد.

کمپرسور اینورتر دیجیتال این سری از محصولات سامسونگ منجر شده تا دوام بالایی داشته باشته و تا 50 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

طراحی ظاهری این سایدبای ساید های تازه وارد سامسونگ در نوع خود قابل توجه بوده و نسخه سه درب آن مجهز به دو یخچال و یک فریزر است که به راحتی می توان مواد غذایی را در داخل آن قرار داد.

علاوه براین، ساید بای ساید های SpaceMax™ مجهز به یک مخزن بزرگ آب هستند که در نتیجه نیاز به لوله کشی ندارد و نصب آن بسیار است.

این سری از یخچال های ساید بای ساید سامسونگ با قیمت پایه 1,06,990 INR به بازار عرضه شدند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟