اخبار لوازم خانگی

۷۶۰ قلم لوازم خانگی ضروری بین نیازمندان ایلام توزیع می شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع ۷۶۰ قلم لوازم خانگی ضروری بین نیازمندان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع ۷۶۰ قلم لوازم خانگی ضروری بین نیازمندان ایلام طی سال جاری خبر داد.

ضیا رضایی اظهار داشت: این اقلام شامل: بخاری، آبگرمکن، یخچال، فرش و اقلام گوناگون بوده است که بین خانواده‌هایی که از قبل نیاز آن‌ها شناسایی‌شده توزیع‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه این اقلام به مناسبت ماه مبارک رمضان در اختیار افراد خیر و نیکوکار قرار می‌گیرند، گفت: برای تهیه این اقلام مبلغ ۵۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه این نهاد در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گوناگونی برای خدمت به نیازمندان تدارک دیده است گفت: طرح مفتاح الجنه و سرکشی از وضعیت زندگی خانواده‌های نیازمند، اطعام، همیان مولا و پرداخت کمک‌معیشت به خانواده‌های مددجو ازجمله این برنامه‌ها است.

رضایی در ادامه گفت: علاوه بر این خدمات، همه مددجویان این نهاد از کمک‌هزینه نقدی ویژه ماه مبارک رمضان برخوردار می‌شوند که جهت اجرای این طرح نیز مبلغ هفت میلیارد تومان اختصاص‌یافته است.

وی افزود: پرداخت کمک‌معیشت به خانواده‌های نیازمند برای هر خانواده به‌تناسب نفرات بوده که در این زمینه به خانواده‌های یک نفره ۱۰۰ هزار تومان، دو نفره ۱۵۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۲۵۰ هزار تومان و پنج نفر به بالا نیز ۳۰۰ هزار تومان پرداخت شده است./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟