فناوری

استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز تاسیس شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی به تازگی استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز را با هدف ساخت فیلم و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی سونی به تازگی استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز را با هدف ساخت فیلم و سریال تاسیس کرد. درواقع هدف این استودیو بررسی میزان پتانسیل فرنچایزرهای مختلف است تا درنهایت به آن‌ها امکان تبدیل شدن به فیلم سینمایی و یا سریال تلویزیونی را بدهد.

دیروز شاهد انتشار بیانیه‌ای از سوی بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی سونی بودیم که در این بیانیه به تاسیس استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز با هدف تبدیل فرنچایزرهای مختلف به فیلم و سریال اشاره شده بود.

البته به نظر نمی‌رسد که استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز فعالیت خود را به تازگی آغاز کرده باشد چراکه تاکنون دو دهه از فعالیت چشم‌گیر کمپانی سونی در زمینه تولید فرنچایزرهای مختلف می‌گذرد بنابراین به احتمال زیاد استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز از مدتی پیش در حال بررسی فرنچایزرهای کمپانی سونی بوده و اکنون به صورت رسمی از سوی کمپانی سونی تاسیس شده است.

اما مهم‌ترین سوالی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که چه کسی مدیریت استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز را برعهده دارد؟ بر اساس گزارش‌هایی که هالیوود ریپورتر در این زمینه منتشر کرده، مدیریت استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز برعهده آساس کزیلباش است. جالب است بدانید که آساس کزیلباش در گذشته مدیر ارشد بازاریابی عناوین  انحصاری کمپانی سونی بوده و اکنون به عنوان مدیر این استودیو از سوی سونی انتخاب شده است. البته لازم است اشاره کنیم که نظارت کلی بر روی عملکرد این استودیو جدید کمپانی سونی برعهده شان لیدن است. شان لیدن در حال حاضر رئیس استودیوهای جهانی کمپانی سونی است.

به مناسبت تاسیس استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز، آقای شان لیدن و آقای آساس کزیلباش با وب سایت هالیوود ریپورتر مصاحبه‌ای داشته‌اند که آقای شان لیدن در طی صحبت‌های خود به فرصت‌هایی که کمپانی سونی برای فعالیت‌ در حوزه‌های مختلف دیگر شامل: فیلم، سریال و همچنین استریم دارد اشاره کرده است و آقای آساس کزیلباش نیز اعلام کرده است که حق ساخت فیلم و سریال بر اساس فرنچایزرهای سونی به استودیوی دیگری به جزء استودیو پلی‌استیشن پروداکشنز داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟