اخبار لوازم خانگی

وعده رئیس کمیته امداد برای تأمین لوازم خانگی مددجویان سیل‌زده

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم تا هفته پیش ۲۳۰ میلیارد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه مردم تا هفته پیش ۲۳۰ میلیارد تومان برای ارائه به سیل‌زدگان به کمیته امداد کمک کردند، گفت: قول تأمین تمامی لوازم خانگی را دادیم که بخش عمده آن انجام و مابقی نیز طی این هفته تأمین می‌شود.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت وگویی با بیان اینکه مردم تا هفته پیش 230 میلیارد تومان برای ارائه به سیل‌زدگان به کمیته امداد کمک کردند، گفت: به مددجویان سیل‌زده، قول تأمین تمامی لوازم خانگی را دادیم که بخش عمده آن انجام و مابقی نیز طی این هفته تأمین می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مددجویان سیل‌زده از نظر تغذیه مشکلی ندارند، افزود: برای ماه رمضان بسته‌های غذایی به مددجویان ارائه و طرح افطاری ساده را نیز اجرا کردیم که کمک بسیار خوبی برای مناطق سیل‌زده بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) که با خبرگزاری خانه ملت گفت‌وگو کرده است، با یادآوری اینکه تعمیر منازل آسیب‌دیده مددجویان تا سه ماه آینده با استفاده از کمک‌های مردمی، بیمه و دولت به اتمام می‌رسد، ادامه داد: 20 هزار منزل باید تعمیر و مرمت شود که تمامی آنها طی مدت زمان مدنظر انجام خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه با همت دولت، بنیاد مسکن و بانک‌ها در سرعت بخشیدن به پرداخت تسهیلات تا 9 ماه آینده ساخت 10 هزار خانه برای سیل‌زدگان به اتمام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: با استفاده از وام بلاعوض و کمک‌های مردمی تمامی 10 هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود و قول این کار را نیز دادیم، بنابراین مردم نباید نگران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟