اخبار لوازم خانگی

پشتیبانی تلویزیون های 2019 ال جی از دستیار صوتی الکسا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی  از پشتیبانی تلویزیون های هوشمند 2019 این برند از دستیار صوتی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی  از پشتیبانی تلویزیون های هوشمند 2019 این برند از دستیار صوتی آمازون الکسا از اواخر ماه جاری در آمریکا خبر داد و مشتریان آسیایی و اروپایی همچنان باید منتظر بمانند.

خبر تجهیز تلویزیون های هوشمند ال جی به دستیار صوتی الکسا و پشتیبانی از اپلیکیشین های و کلید پرایم ویدیو ریموت کنترل آمازون برای نخستین بار در ژانویه منتشر شد.

کاربران می توانند با فشار کلید مذکور صحبت کرده و به ابزارهای آمازون دسترسی داشته باشند. این تلویزیون ها از مهارت ها و تنظیمات الکسا پشتیبانی می کنند و به علاوه، امکان کنترل سایر دستگاه های هوشمند سازگار با الکسا وجود دارد.

تلویزیون های سال گذشته ال جی نیز از این دستیار صوتی بهره می برند اما در نسخه های سال 2018 به یک اسپیکر هوشمند خارجی الکسا نیاز بود و در تلویزیون های امسال اسپیکر در داخل تلویزیون تعبیه شده است.

تمامی مدل های 2019 و 2018 ال جی از جمله تلویزیون های نانوسل، UHD و الد از این پس مجهز به دستیار صوتی آمازون الکسا می شوند.

مشتریان آمریکایی از اواخر ماه جاری می توانند به قابلیت کنترل تلویزیون های خود با فرمان های صوتی دسترسی داشته باشند و پیش بینی می شود که در آینده ای نزدیک، کشورهای اتریش، استرالیا، آلمان، انگلیس، کانادا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن، مکزیک، نیوزلند، ایرلند و هند از این قابلیت بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟