فناوری

شرکت مخابراتی Three از راه اندازی شبکه 5G در انگلیس خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مخابراتی Three انگلیس از راه اندازی شبکه 5G از آگوست با پشتیبانی از گوشی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مخابراتی Three انگلیس از راه اندازی شبکه 5G از آگوست با پشتیبانی از گوشی های موبایل و پهنای باندخانگی خبر داد.

بنا براعلام این شرکت، 25 شهر انگلیس از جمله بیرمنگام، منچستر، لیورپول، کاردیف، لندن و گلاسگو تا پایان سال جاری مجهز به شبکه 5G خواهند شد اگرچه هنوز مشخص نیست که امکان دسترسی به شبکه در کدام مناطق این شهرها وجود دارد.

لازم به ذکر است که دسترسی به سرویس پهنای باند خانگی در ابتدا تنها در لندن وجود دارد. این سومین شبکه 5G است که در انگلیس راه اندازی شده و پیش از این، اپراتور مخابراتی EE در انگلیس برای نخستین بار شبکه 5G را  با سرعت 200 مگابیت در ثانیه در 6 شهر این کشور راه‌اندازی کرد.

 شبکه 5G ودافون نیز از سوم جولای قابل دسترس خواهد بود اما قیمت و یا جزییات آن ها منتشر نشده است.

برای دسترسی به این شبکه نیاز به یک گوشی5G دارید که درحال‌حاضر گزینه‌های بسیار کمی پیش روی شما قراردارد و ذکر این نکته ضروری است که گوشی هواوی میت 20X5G  در لیست شرکت Three وجود ندارد. پیش از این هم اپراتورهای ودافون و EE به دلیل آینده نامشخص هواوی همکاری خود را با این شرکت چینی قطع کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟