فناوری

موتور جستجوی گوگل نتایج را دقیق تر نشان خواهد داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، موتور جستجوی گوگل نتایج را دقیق تر نشان خواهد داد و در نتیجه فقط دو صفحه از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، موتور جستجوی گوگل نتایج را دقیق تر نشان خواهد داد و در نتیجه فقط دو صفحه از هر وب سایت را نمایش خواهد داد و تنوع وب سایت ها بیشتر خواهد شد و بدین ترتیب کاربران می توانند به وب سایت های متنوع تری دسترسی داشته باشند.

تعداد صفحات نتایج منطبق بیشتر خواهد شد

در صورتی که نتایج جستجو منطبق باشند تعداد بیشتری از صفحات نمایش داده خواهد شد ولی در کل هدف گوگل تنوع سازی نتایج جستجو است تا کاربران به وب سایت های متنوعی دسترسی داشته باشند.

براساس اطلاع رسانی گوگل، از هر وب سایت بیش از دو صفحه نمایش داده نخواهد شد و در صورتی که نتایج منطبق تر باشند تعداد بیشتری از یک وب سایت نمایش داده خواهد شد.

تنوع سازی در نتایج هدف گوگل است و گوگل نیز براساس دامنه و زیردامنه وب سایت عمل می کند. اگر محتوای صفحات شبیه به یکدیگر نباشد، همان وب سایت به عنوان یک وب سایت جدید به کاربر نمایش داده خواهد شد.

البته کاربران اعلام کرده اند که این قابلیت گوگل هنوز به طور کامل عملیاتی نشده و گوگل ممکن است که از یک وب سایت نتایج متنوعی را به نمایش بگذارد. واحد فنی گوگل روی این عملکرد کار خواهد کرد تا بتواند نتایج متنوعی را در صفحه نتایج خود به نمایش بگذارد. البته عملیاتی کردن این قابلیت ماه ها به طول خواهد انجامید تا به بار بنشیند.

گوگل همیشه رو به جلو حرکت می کند و محصولات متنوعی را هر روز عرضه می کند تا بتواند کاربران خود را راضی کند و این گونه حرکات و اقدامات دقیقا در این راستاست تا بتواند رضایت کاربران خود را تامین کند و تنوع سازی صفحه نتایج قابلیت و امکان جدیدی است که باعث میشود تا کاربران به نتایج متنوعی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟