اخبار لوازم خانگی

طراحی منحصر به فرد لوازم منزل آیکیا برای سبک زندگی شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت آیکیا نزدیک به یک قرن است که در زمینه تولید لوازم خانه و مبلمان فعالیت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت آیکیا نزدیک به یک قرن است که در زمینه تولید لوازم خانه و مبلمان فعالیت می کند و در ادامه معرفی مبلمان رباتیک روگنان، به دنبال عرضه محصولاتی متناسب با زندگی شهری مدرن و آپارتمان های کوچک است.

این برند سوئدی به تازگی از خط تولید لوازم خانه و مبلمان خود با عنوان “راوارور” رونمایی کرده که برای فضاهای بسیار کوچک مناسب است و به راحتی جمع وباز شده و حرکت می کند.

مدیر شرکت آیکیا در این خصوص عنوان کرد:” این محصولات نقطه شروع خلاقیت ما برای سبک زندگی شهری است.”

وی افزود، آیکیا با عرضه سری محصولات ” راوارور” به نیاز تمام مشتریان خود پاسخ می دهد و استفاده از این وسایل در خانه هایی حتی با متراژ 12 متر مربع امکان پذیر است.

این لوازم شامل 20 محصول مانند مبلمان، انواع میز، باکس های کوچک و انواع قفسه ها می شود که برای استفاده در هر فضایی کاربرد داشته و از قابلیت جمع شدن نیز برخوردار هستند.

طراحی کامپکت و تاشدن این محصولات منجر شده تا انتقال و حرکت آن ها نیز آسان شود و حتی امکان جابه جایی آن ها با آسانسورهای کوچک هم وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که علیرغم سری محصولات روگان که تنها به بازار آسیا محدود می شود، لوازم منزل راوارور از سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟