اخبار لوازم خانگی

فرهنگ سازی مادیرانی ها در پیاده روی همگانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مادیران طی سال های گذشته همواره سعی کرده به مسئولیت های اجتماعی خود ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت مادیران طی سال های گذشته همواره سعی کرده به مسئولیت های اجتماعی خود متعهد باشد و هر بار در اقداماتی که معمولا هم چراغ خاموش صورت گرفته، نشان داده که دغدغه های اجتماعی برای این شرکت حائز اهمیت است.

این شرکت در تازه ترین اقدام خود به منظور گسترش فرهنگ پیاده روی همگانی و همچنین سلامت کارمندان شرکت، روز پنجشنبه مورخ 13 تیر ماه 1398 را زمانی برای “پیاده روی همکاران مادیرانی” اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه کارمندان این شرکت می توانند به وسیله امکانات ایاب و ذهاب که شرکت مادیران تهیه کرده است، در تاریخ ذکر شده از ساعت 8 صبح الی 10 صبح اقدام به پیاده روی همگانی کنند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، این رفتار شرکت مادیران می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شرکت های صنعتی و تولیدی کشور باشد چراکه اینگونه اقدامات مختص شرکت های بزرگ تولیدی در سراسر دنیا بوده و از لحاظ روحی و روانی نقش مهمی در ارتقاء کیفیت کارمندان ایفا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟