اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق از یک اتوبوس در محور لردگان – بروجن

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق از آن ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق از آن در محور ” لردگان – بروجن “، خبر داد.

سردار “غلامعباس غلامزاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود کالای قاچاق به استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان ، قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و ایست و بازرسی در محور”لردگان – بروجن “، یک دستگاه اتوبوس حامل لوازم خانگی قاچاق در یک عملیات موفق پلیسی شناسایی و متوقف شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو انواع لوازم خانگی قاچاق شامل: 50 دستگاه ماشین لباسشوئی ، 30 دستگاه جارو برقی ، 20 دستگاه ماکروویو و چند حلقه لاستیک ماشین سنگین و چند طاقه پارچه ، کشف و یک قاچاقچی نیز در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت:کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟