اخبار لوازم خانگی

گام بزرگ سامسونگ جهت راه اندازی IOT در هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به علت انتشار شبکه 5G در هند می خواهد محصولات متصل شونده و ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به علت انتشار شبکه 5G در هند می خواهد محصولات متصل شونده و خدمات اینترنت اشیا (IOT)  را در این کشور رونق دهد.

کاربران سامسونگ از لوازم خانگی هوشمند موجود در بازار به خوبی استقبال کردند. هند یکی از با ارزش ترین و بزرگ ترین بازار برای این شرکت کره‌ای است، از این رو سامسونگ می خواهد محصولات متصل شونده خود را در بازارهای هند عرضه کند.

سامسونگ آماده راه اندازی IOT در کشور هند است و انتظار می رود که در اواخر سال  ۲۰۲۰ یا اوایل ۲۰۲۱ شروع به کار کند.

یکی از این محصولات یخچال Family Hob است که در دسترس کاربران هندی قرار خواهد گرفت و به لطف فناوری 5G، سرعت شبکه به طور قابل توجهی افزایش می یابد و این باعث رکوردهای بهتر برای سامسونگ می شود و همین موضوع به رشد IOT کمک خواهد کرد.

اینترنت اشیا توانایی برقراری اتصال با دیگر محصولات به صورت بی سیم را ممکن می سازد و با سرعت بالای اینترنت، اتصال راحت تر و سریع تر خواهد بود.

همچنین این غول فناوری کره ای ماشین های لباسشویی هوشمند مجهز به فناوری 5G را وارد بازار هند خواهد کرد.

سامسونگ با شرکت های سخت افزاری و نرم افزاری مشغول به کار بوده و در حال کمک برای بهبودسازی اکوسیستم محصولات خانگی متصل شونده است.

در حال حاضر Internet Of Things حدود ۵.۶ میلیارد دلار دارای ارزش است و حدود ۲۰۰ میلیون دستگاه در هند وجود دارد. بازار هند تا سال ۲۰۲۰ باید ۲ میلیارد دیگر رشد کند. همچنین در چند سال آینده شاهد تولیدات بیشتری از جمله یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و غیره در کشور مذکور خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟