فناوری

آی پدهای تاشو هم تولید می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتظار می رود سال 2019 نقطه عطفی برای پنل های تاشونده باشد اما تاخیر در ارائه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انتظار می رود سال 2019 نقطه عطفی برای پنل های تاشونده باشد اما تاخیر در ارائه گوشی های گلکسی فولد ویا هواوی میت X کنجکاوی مشتریان را برانگیخته است.

انتظار می رود سال 2019 نقطه عطفی برای پنل های تاشونده باشد اما تاخیر در ارائه گوشی های گلکسی فولد ویا هواوی میت X کنجکاوی مشتریان را برانگیخته است.

براساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل نیز همانند رقبای خود به دنبال ساخت یک محصول تاشونده است اما برای نخستین بار نیست که این خبر منتشر شده و اطلاعات جدید حاکی از آن است که محصول تاشو و یا تاشونده اپل یک آی پد خواهد بود.

جف لین، تحلیلگر بازار معتقد است که آی پد تاشو از فناوری 5G پشتیبانی می کند و از جدیدترین پردازشگر سری A بهره خواهد برد.

وی پیش بینی می کند که صفحه نمایشگر این سری ازمحصولات تاشو اپل به اندازه صفحه نمایشگرهای مک بوک بزرگ خواهد بود و یک محصول پرتابل بی عیب و نقص باشد.

لین در ادامه عنوان کرد: « احتمال معرفی آی پد های 5G به بازار در سال آینده وجود دارد اما عرضه نسخه های تاشو طی 18 ماه آینده دور از انتظار است وطبق شایعات، آی پد ها زودتر از آیفون ها از فناوری 5G بهره خواهند برد.»

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟