اخبار لوازم خانگی

پخش کننده بلوری پرچمدار سونی روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی برای نخستین بار از پخش کننده بلوری UBP-X1000ES UHD در ماه آوریل رونمایی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی برای نخستین بار از پخش کننده بلوری UBP-X1000ES UHD در ماه آوریل رونمایی کرد و هم اکنون امکان خرید این دستگاه پیشرفته با قیمت 600 دلار و 800 یورو برای مشتریان آمریکایی و اروپایی به وجود آمده است.

این پخش کننده بلوری UHDعنوان پرچمدار این شرکت ژاپنی را یدک می کشد و مجهز به فناوری دالبی ویژن است.

مدل UBP-X1100ES به بلوری های UHD ملحق شده که از 4K و HDR10 پشتیبانی می کند. علاوه براین، امکان سازگاری آن با دیسک های دالبی ویژن HDR و محتوای ویدیویی  HLG HDR فراهم شده است.

ویژگی های این محصول تازه وارد سونی تنها به اینجا ختم نمی شود. پشتیبانی از دالبی اتموس و DTS:X  را به دیگر قابلیت های آن اضافه کنید.

لازم به ذکر است که در کنار دیسک های بلوری UHD، این دستگاه می تواند دیسک های بلوری HD، بلوری 3D، دی وی دی، DVD Audio، Super Audio CD و سی دی را  اجرا کند.

این سیستم پخش کننده همه فن حریف به منظور ارتقا صدا و تصویر از مواد و قطعات بسیار با کیفیت ساخته شده است.

شرکت سونی برای رقابت با پاناسونیک دستگاه بلوری UBP-X1000ES UHD را معرفی کرده که در مقایسه با نسخه رقیب دیرینه اش از قیمت مناسب تری برخوردار است و شانس بیش تری در این بازار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟