اخبار لوازم خانگی

اهدای ۱۰۰۰بسته لوازم‌خانگی به مددجویان آسیب‌دیده از سیل در پل‌دختر

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیته‌امداد پلدختر با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰۰ بسته انواع لوازم‌خانگی به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس کمیته‌امداد پلدختر با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰۰ بسته انواع لوازم‌خانگی به مددجویان آسیب‌دیده از سیل این شهرستان اهدا شده، گفت: ۱۰۰ واحد تعمیری مددجویان بازسازی و تحویل شد.

نبی‌الله ناظری در پلدختر اظهار داشت: بعد از سیلاب فروردین چون ساختمان کمیته‌امداد در ضلع شرقی شهر قرار داشت و آسیب ندیده‌بود بلافاصله حدود 400 نفر از سیل‌زدگان و نیروهای جهادی را در این ساختمان اسکان دادیم و با ستادهای پخت غذا همکاری کردیم، طی یک‌ماه اول سیلاب حدود 300 هزار غذا پخت کرده و بین سیل‌زدگان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت و راه‌وشهرسازی مسکن مهر را تجهیز و حدود30خانواده مددجوی آسیب‌دیده از سیلاب را در آن اسکان دادیم، افزود: در جلسه‌ای با حضور  امام‌‍‌جمعه، فرماندار و سپاه مصوب شد که کمیته‌امداد برای توزیع لوازم‌خانگی کمک کند.

رئیس کمیته‌امداد امام‌خمینی(ره) پلدختر با بیان اینکه تلاش کردیم مردم با احترام حواله را دریافت، برای دریافت لوازم خانگی مراجعه کنند و توزیع هدفمند باشد، عنوان کرد: کمیته‌امداد تاکنون به 1000مددجوی این نهاد لوازم‌خانگی اهدا کرده و هزار و 500نفر هم لوازم خانگی ستاد اجرایی امام‌خمینی (ره)را دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با کمک خیرین قصد داریم تعمیرات و احداث منازل مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد را در دستور کار قرار دهیم بیان کرد: در سفر دو روزه رئیس کمیته‌امداد کشور به پلدختر حدود6میلیارد تومان وام کارگشایی و 1000نفر سهمیه هم به این شهرستان اختصاص داده شد تا کهنسالانی که خانه‌های آن‌ها نیز تعمیری‌ست را به‌صورت تبصره‌ای تحت‌پوشش کمیته‌امداد بیاوریم.

ناظری با بیان اینکه تعمیر 100واحد مسکونی مددجویان را انجام داده و حدود 400پرونده تعمیری دیگر هم داریم، گفت: 400واحد مسکونی احداثی در شهر پلدختر و روستاها وجود دارد که با همکاری با سپاه‌های معین تهران و اصفهان در حال احداث آن‌ها هستیم./ تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟