اخبار لوازم خانگی

با قدیمی ترین برند لوازم آشپزخانه آشنا شوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گاگنا لقب قدیمی ترین برند لوازم آشپزخانه در جهان را یدک می کشد و سابقه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت گاگنا لقب قدیمی ترین برند لوازم آشپزخانه در جهان را یدک می کشد و سابقه طولانی در بازار ایران دارد. این شرکت در سال 1681 میلادی توسط فردی با نام مارگراف لودویگ ویلهلم بادن تاسیس شد.

این شرکت برای نخستین بار کار خودرا در زمینه آهن آلات در شهر گاگنا آلمان آغاز کرد و نام این شهر را برای برند خود انتخاب کرد که بعدها فعالیت خود را در حوزه های تولید کوره گازی و ذغال سنگی و همچنین گازهای خوراک پزی گسترش داد.

برند گاگنا با پیشرفت فناوری تنوع بی نظیری از محصولات پخت و پز را روانه بازار کرد و هم اکنون به عنوان پیشروترین تولید کننده اجاق های همرفتی در اروپا و فرهای 36 اینچی در آمریکا شناخته می شود.

با توجه به این که خواستگاه شرکت گاگنا در جنوب آلمان است اما امروزه، محصولات آشپزخانه این برند با سابقه در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید می شود.

گاگنا بیش از 550 نیرو در 50 کشور دنیا دارد و در حال حاضر تنها شرکتی است که فرهای بخار ترکیبی کانوکشن واقعی مجهز به تنظیمات رطوبت چندگانه را عرضه می کند.

این شرکت آلمانی در حال حاضر یکی از برندهای لوکس و فوق پیشرفته در صنعت لوازم آشپزخانه محسوب می شود که همواره در ارائه محصولات با کیفیت پرچمدار بوده است.

از محصولات برند گاگنا می توان از هودهای دکوراتیو، فرهای توکار، اجاق های رومیزی، قهوه ساز، مایکروویو و یخچال ساید بای ساید نام برد.

لازم به ذکر است که یخچال و فریزرهای گاگنا انرژی بسیار پایینی مصرف می کنند و کم صدا هستند و محصولات آشپزخانه آن به بازار ایران نیز عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟