اخبار لوازم خانگی

هوشمند و خواستنی/ هرآنچه که باید از ایکس ویژن مدل 43XT725 بدانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گرچه حال این روزهای بازار لوازم خانگی ایران و البته بازار تلویزیون  خیلی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گرچه حال این روزهای بازار لوازم خانگی ایران و البته بازار تلویزیون  خیلی خوب نیست اما باید قبول کرد که فشارهای ناشی از تحریم همان حکایت عدو شود سبب خیر است که تولیدکنندگان داخلی کشور را به سمت و سوی شعار سال (رونق تولید) سوق داده است.

بازار تلویزیون در ایران همیشه یکی از بازارهای پر طرفدار بوده و شرکت های مختلفی در این بازار برای کسب سهم بیشتر، رقابت جانانه ای می کردند.

شرکت مادیران یکی از همان شرکت های تولیدکننده تلویزیون است که با توجه به شرایط خود و سیاست های مد نظر شرکت، همواره عرضه تلویزیون در بازار کشور را جزو اولویت های اول خود قرار داده است.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 یکی از تلویزیون‌های 43 اینچ ایکس ویژن بوده که مجهز به پنل LED  با درجه کیفی A+ است.

این تلویزیون در دسته محصولات صوتی و تصویری شرکت مادیران قرار دارد. شرکت نام برده کیفیت ساخت بالایی را برای محصولات خود در نظر گرفته که نیاز هر کاربر حرفه ای را برآورده می کند.

ظاهر این تلویزیون در نگاه اول بسیار باریک و زیبا بوده و از کیفیت تصویر FULL HD برخوردار است که تصاویر را با رزولوشن  1920×1080پیکسلی نمایش می دهد و با توجه به صفحه نمایش 43 اینچی که دارد برای فضاهای کوچک مناسب است.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725 از سیستم عامل اندورید ورژن 7 بهره می برد و به کاربر امکان اتصال به WIFI و LAN را می دهد. همچنین مجهز به WIFI Direct و WIFI Screen Mirror است. کاربر با اتصال بی سیم WIFI می تواند به صورت آنلاین فیلم تماشا کند یا در اینترنت به جست و جو بپردازد و امکان نصب بازی و اپلیکیشن را نیز به کاربر می دهد.

امروزه با رشد دنیای فناوری، سازندگان به این نتیجه رسیده‌اند که کاربران دیگر نمی خواهند به صورت یک طرفه برنامه های تلویزیونی را تماشا کنند. علاوه بر تماشای برنامه های تلویزیون، کاربران می خواهند فیلم ها و فایل های صوتی را یا از طریق اتصال به اینترنت یا استفاده از فلش مموری دریافت کنند.

وجود دو عدد پورت  HDMI و  USB، اتصال فلش‌ مموری و هارداکسترنال را برای کاربر ممکن می سازد. همچنین این درگاه‌ها می توانند دستگاه‌های دیجیتالی را شارژ کنند.

سیستم صوتی این تلویزیون هوشمند بسیار قدرتمند بوده و مجهز به pure sound است.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT725

مشخصات

نوع صفحه: تخت

نسبت تصویر: 16:9

وزن با پایه: 7.7 کیلو گرم

قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر: ندارد

زاویه دید:  178درجه

استانداردهای صوتی: Dolby Digital

پردازنده: چهار هسته ای CPU Quad Core

قابلیت کنترل حرکتی: ندارد

بازی و اپلیکیشن: قابل نصب

درگاه HDMI: دو عدد

ورودی آنتن: دارد

خروجی صدای دیجیتال: دارد

خروجی هدفون: ندارد

ریموت کنترل: دارد

نوع پایه: رومیزی

سایر مشخصات: ابعاد با پایه 969.7 × 631.5 × 210

توان خروجی 2 × 10 W

این محصول هنوز به بازار داخل عرضه نشده و بر اساس اخبار واصله به زودی توسط شرکت مادیران راهی بازار خواهد شد. همچنین قیمت این محصول نیز پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت تولیدکننده اعلام می شود.

انتهای پیام/

بررسی ویدئویی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل XKU635

نظر شما چیست؟