اخبار لوازم خانگی

تولید محصولات با کیفیت در دستور کار است/ عرضه محصولات با برند ایکس ویژن و TCL

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاونت لوازم خانگی مادیران در خصوص آخرین وضعیت احداث کارخانه تولیدات ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاونت لوازم خانگی مادیران در خصوص آخرین وضعیت احداث کارخانه تولیدات لوازم خانگی شرکت مادیران در منطقه اقتصادی پیام گفت : به لطف خدا همه چیز طبق برنامه در حال پیشروی است و امیدواریم با شروع کار این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به تحقق شعار سال (رونق تولید)، به دست آوردهای خوبی در این حوزه دست پیدا کنیم.

محمود قهاری در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» ادامه داد :زمان افتتاح کارخانه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شهریور 98 خواهد بود و قرار است محصولات تولیدی در این مجموعه با برند  ایکس ویژن و TCL وارد بازار کشور شوند. از اواسط تابستان و در فاز اول راه‌اندازی، خط تولید ماشین لباسشویی و در فاز دوم نیز که از پاییز امسال به بهره بردای می رسد، خط تولید یخچال آغاز به کار خواهد کرد .

معاونت لوازم خانگی مادیران گفت : در فاز اول فعالیت برای 400 نفر از هموطنان مان ایجاد اشتغال خواهد شد  که این میزان در فاز دوم فعالیت کارخانه، به 850 نفر می رسد.

وی افزود : با توجه به شرایط کشور و البته احترام به تمامی اقشار جامعه، بازار هدف ما قشر متوسط جامعه هستند. ما قصد داریم با تمام توان خود به صحنه تولید آن هم با وسعت بیشتری وارد شویم و کمک کنیم اقتصاد کشورمان پویا تر شود. در همین رابطه نیز قصد داریم محصولاتی با کیفیت و البته با قیمت مناسب را تولید و به بازار لوازم خانگی ایران عرضه کنیم.

معاونت لوازم خانگی مادیران گفت : ظرفیت تولید اسمی کارخانه لوازم خانگی مادیران برای هریک از محصولات یخچال و ماشین‌لباسشویی200 هزار دستگاه است و ظرفیت عملی آن برای تولید یخچال  150 هزار دستگاه و برای تولید ماشین لباسشویی 170 هزار دستگاه خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش خبرنگار «ال کا ایران» که آیا برنامه ای برای تولید محصولات کوچک لوازم خانگی خواهید داشت بیان کرد : قطعا در ادامه مسیر تولید این کارخانه بزرگ، محصولات متنوعی را به بازار کشور معرفی خواهیم کرد.

قهاری با اشاره به اهمیت بخش خدمات پس از فروش نیز عنوان کرد : حدود دو سال است که محصولات مادیران در حال عرضه به بازار بوده و در حوزه خدمات تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم. بخشی از خدمات برون سپاری شده و ما نیز نظارت کامل بر آن داشته و خواهیم داشت.

معاونت لوازم خانگی مادیران در پایان با اشاره به شرایط تامین قطعات گفت : مادیران نیز مانند سایر تولیدکنندگان کشور در تلاش است بخش تولید از حرکت نایستد. در حال حاضر قطعات مورد نیاز تامین شده و مشکلی در این حوزه نداریم.

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، کارخانه تولید لوازم‌خانگی مادیران با مساحتی نزدیک به 73 هزارمترمربع، بزرگ‌ترین کارخانه فعال صنعت لوازم خانگی در سطح استان البرز به‌شمار می‌آید و در حال حاضر نیز مراحل پایانی ساخت خودرا سپری می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟