اخبار لوازم خانگی

تخفیف 40 درصدی لوازم خانگی هوشمند سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سال ها است که در صدر لیست برترین برندهای تولید کننده ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سال ها است که در صدر لیست برترین برندهای تولید کننده تلویزیون، گوشی هوشمند و کامپیوتر قرار می گیرد اگرچه سایر محصولات این غول فناوری جهان نظیر لوازم خانگی هوشمند نیز حرف های زیادی برای گفتن دارند.

شرکت سامسونگ در حال حاضر تخفیف 40 درصدی برای محصولات هوشمند خود در نظر گرفته که ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند و حتی ربات جاروبرقی ها شامل این تخفیف می شوند.

ماشین لباسشویی هوشمند درب از جلو  مدل WF6500 به دلیل قابلیت های بالا نظیر Add Wash و فناوری حباب ساز مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است.

کاربران به لطف فناوری Add Wash می توانند حتی لباس های فراموش شده را در حین شستشو به ماشین لباسشویی اضافه کنند. فناوری حباب ساز نیز امکان شستشوی عمیق لباس ها را در دماهای پایین فراهم کرده است که در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

علاوه براین، کاربران می توانند ماشین لباسشویی های خود را از طریق گوشی های همراه کنترل کنند و بر تنظیمات ماشین لباسشویی خود حتی خارج از خانه نظارت داشته باشند.

قیمت لباسشویی مدل WF6500 سامسونگ هزار دلار 200 سنت است که هم اکنون با ارزش 799 دلار به فروش می رسد و به علاوه، مشتریان می توانند خشک کن متناسب آن را با قیمت مشابه خریداری کنند.

لازم به ذکر است که ربات جاروبرقی های پاوربات مدل R9250 سامسونگ نیز با تخفیف 300 دلاری در اختیار مشتریان قرار می گیرد و قیمت آن از 999 دلار به 699 دلار رسیده است.

این ربات جاروبرقی هوشمند از قدرت مکش 30 واتی بهره می برد که مجهز به سیستم ناوبری پیشرفته نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟