سایر خبرها

مشترکان کردستانی در ازای کاهش مصرف برق هدیه می گیرند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در پایان فصل تابستان و اوایل پاییز با حضور اهالی رسانه به مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت کرده باشند، هدایایی از جمله دوچرخه، پلوپز، قهوه ساز، چای ساز و کارت های هدیه یک میلیون تا پنج میلیون ریالی اهدا می شود.

هیوا لهونیان با بیان اینکه مصرف برق در استان به حالت هشدار رسیده است، اضافه کرد: هر مشترکی که تابستان امسال بیشترین سهم را در مدیریت و مصرف بهینه برق داشته باشد به نسبت بقیه مشترکان هدایای نفیس تری دریافت می کند.

وی افزود: مشترکان خانگی که نسبت به دوره مشابه تابستان گذشته 10 درصد مصرف خود را کاهش داده و همزمان ماهانه کمتر از 300 کیلووات برق مصرف کنند به میزان کاهش مصرف، قبض مصرفی دوره جاری آنان بستانکار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: برای جلوگیری از خاموشی احتمالی برق، مشترکان باید احساس مسئولیت کرده و از مصرف بی رویه و غیر ضروری برق در روز به ویژه ساعات اوج بار (12 تا 16 و 20 تا 24) خودداری کنند.

لهونیان از مشترکان خواست استفاده از لوازم برقی پرمصرف از جمله لباسشویی، اتو و جارو برقی را به ساعات غیر اوج مصرف موکول کنند و یادآور شد: قرار دادن کولر آبی روی دور کُند و درجه کولر گازی روی 25 تا 26 می تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش مصرف برق داشته باشد.

شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 637 هزار و 530 مشترک خدمات می‌دهد و 100 درصد جمعیت شهری و تمام روستاهای بالای 10 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟