اخبار لوازم خانگی

تلویزیون ال سی دی دو لایه هایسنس روانه بازار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هایسنس برای نخستین بار از تلویزیون های ال سی دی دولایه خود در نمایشگاه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هایسنس برای نخستین بار از تلویزیون های ال سی دی دولایه خود در نمایشگاه CES سال جاری رونمایی کرد.

براساس اخبار منتشر شده، هایسنس از عرضه تلویزیون 65 اینچی مدل U9E مبتنی بر این فناوری خبر داد.

پاناسونیک نخستین شرکتی بود که درسال 2017 این پنل ها را تجاری سازی کرد و همانند فناوری های دیگر، این پنل ها را با عنوان های مختلفی نظیر BD cell، دولایه، دو سلولی،  dual-stack و دو ال سی دی شناخته می شود.

این فناوری با دسته کردن دو پنل ال سی دی کار می کند که از یکی به منظور تعدیل کردن نور و از دیگری برای تنظیم رنگ استفاده می شود و در نتیجه کنتراست به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

طی سال ها اخیر، از ال سی دی های دولایه در مانیتورهای حرفه ای بهره می بردند که این غول فناوری چینی در نمایشگاه CES 2019 نخستین تلویزیون های خود را براساس این فناوری و با عنوان ULED XD معرفی کرد.

مشتریان می توانند نسخه 65 اینچی این سری از تلویزیون هیا پیشرفته را با قیمت 18 هزار یوان (2600 دلار) خریداری کنند.

هایسنس قصد دارد تا نسخه های 55 و 75 اینچی از این سری تلویزیون ها را از سال آینده روانه بازار چین کند و پیش بینی می شود در سال های آینده شاهد حضور آن ها در بازار های جهانی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟