اخبار لوازم خانگی

توزیع ۵۵ میلیارد لوازم خانگی بین استان‌های سیل زده کشور

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس جمعیت هلال احمر کشور از توزیع ۵۵ میلیارد تومان انواع لوازم خانگی بین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس جمعیت هلال احمر کشور از توزیع ۵۵ میلیارد تومان انواع لوازم خانگی بین استان‌های سیل زده کشور خبر داد.

علی اصغر پیوندی صبح شنبه در همایش توزیع کالاهای اساسی در قالب طرح «مهرانه» برای سیل زدگان لرستان در سخنانی با بیان اینکه مردم در زلزله کرمانشاه، برف، کولاک، سیل و حوادث تلخ همه توان خود را برای کمک گذاشتند، اظهار داشت: امروز شروع توزیع کالاهای اساسی را در بین سیل زدگان استان لرستان داریم.

وی با تاکید بر اینکه سیل آسیب جدی را به مردم مظلوم و دلاور خیز لرستان وارد کرد، گفت: خوشبختانه در سیل کمک‌های مردم بسیار درخشان و بی سابقه بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به کمک غیر نقدی به میزان ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی مردم به سیل زدگان، تصریح کرد: تمام این کمک‌های غیر نقدی به عزیزان و نیازمندان استان‌های درگیر سیل توزیع شد.

پیوندی با اشاره به کمک نقدی ۲۰۰ میلیاردی تومانی مردم به سیل زدگان، بیان داشت: این کمک‌ها از سوی همه مردم ما در روستاها و شهرها برای رفع نیازمندی‌ها و کاهش آلام مردم سیل زده اختصاص پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما باید امانتدار صادقی برای رفع مشکلات مردم باید باشیم، افزود: همچنین از منابع داخلی هلال احمر برای لجستیک و امداد رسانی ۱۵۰ میلیارد تومان در مناطق سیل زده هزینه شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه ما تلاش کردیم که نه تنها در سیل اخیر بلکه در همه حوادث کمک‌ها را دقیقاً به دست مردم آسیب دیده برسانیم و تداخلی در این زمینه ایجاد نشود و امانتدار خوبی باشیم، افزود: در مرحله اول، لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، پتو، گاز و… را بین سیل زدگان توزیع می‌کنیم.

پیوندی، یادآور شد: در مجموع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی اساسی زندگی به ارزش ریالی ۵۵ میلیارد تومان طی دو هفته و ۲۰ روز آینده بین استان‌های سیل زده کشور توزیع می‌شود./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟