فناوری

هواوی میت 20X 5G در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی قصد دارد تا گوشی هوشمند 5G خود را در ماه جاری روانه بازار کند. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی قصد دارد تا گوشی هوشمند 5G خود را در ماه جاری روانه بازار کند.

براساس گزارش گلوبال تایمز، این غول فناوری جهان هواوی میت 20X 5G را در 26 جولای به بازار چین عرضه خواهد کرد و در حالی که برخی از اخبار منتشر شده حاکی از فروش آن در سایت آمازون ایتالیا در تاریخ 22 جولای است.

هواوی میت 20X  5G همانند مدل میت 20X از صفحه نمایشگر 7.2 اینچی و سه دوربین در عقب بهره می برد اگرچه تجهیزات و قطعات داخلی آن به منظور استفاده از مودم 5000 5G ارتقا یافته است که از تغییرات قابل توجه آن می توان به استفاده از باطری  5,000mAh به جای 4,200mAh، رم 8GB و فضای ذخیره سازی 256GB اشاره کرد.

به نظر می رسد که دونالد ترامپ به دنبال برداشتن محدودیت های هواوی است و مقامات آمریکایی در روزهای گذشته از بازگشت هواوی به Entity List خبر دادند که در نتیجه مجوز همکاری هواوی با شرکت های آمریکایی در صورتی که برای امنیت ملی آمریکا مشکلی به وجود نیاید، صادر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟