اخبار لوازم خانگی

ساندبار جدید B&O با قابلیت اتصال به انواع تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنگ اند الافسون از معرفی ساندباری با قابلیت اتصال به تلویزیون هایی از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بنگ اند الافسون از معرفی ساندباری با قابلیت اتصال به تلویزیون هایی از سایر برندها خبر داد. لازم به ذکر است که امکان دسترسی به B&O در تلویزیون های الد 88 اینچی 8K ال جی به وجود خواهد آمد.

کاربران از این پس می توانند به تلویزیون های که از شرکت B&O نیستند، سیستم صوتی بنگ اند الافسون را اضافه کنند و به علاوه، با ریموت Beo کنترل و تنظیمات ساندبار خود را انجام دهند.

همکاری ال جی و بنگ اند الافسون نوید اخباری خوش برای کاربران است که از دیگر جنبه های این توافق می توان از به کارگیری نرم افزار در تلویزیون های الد C9 ال جی به منظور کنترل صفحه نمایش با ریموت کنترل B&O اشاره کرد.

اطلاعاتی در خصوص طراحی و شکل ظاهری این ساندبارها منتشر نشده اما پیش بینی می شود که بیش از یک مدل به بازار عرضه شود.

انتظار می رود، نخستین مدل از این ساندبارها تنها با قابلیت اتصال به تلویزیون های سایر برندها به بازار عرضه شود و مدل های بعدی مجهز به ویژگی های پیشرفته تری باشد.

بنگ اند الافسون یک شرکت مشهور دانمارکی است که در زمینه تولید لوازم صوتی و تصویری پیشرفته فعالیت می کند و با شرکت های بزرگی نظیر ب ام و و استون مارتین همکاری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟