فناوری

رونمایی سامسونگ از عینک هوشمند واقعیت افزوده انعطاف پذیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در فناوری امروز شرکت های بزرگ به دنبال تولید محصولات برجسته هستند و از جمله ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در فناوری امروز شرکت های بزرگ به دنبال تولید محصولات برجسته هستند و از جمله آنها باید به گوشی هوشمند منعطف اشاره کرد. به صورتی که سامسونگ و هوآوی پیشتر از اولین دیوایس منعطف خود رونمایی کردند.

حال به نظر می رسد گوشی هوشمند تنها مورد خاص شرکت های فناوری نیست و در این بین سامسونگ می خواهد بزودی از عینک هوشمند واقعیت افزوده انعطاف پذیر نیز رونمایی کند. به تازگی کره ای ها پتنت یا همان اختراعی را به ثبت رساندند که نشان می دهد عینک هوشمند منعطفی در کار است که دارای قطعات الکترونیکی در بخش دسته خود بوده و هنگامی که دسته را باز می کنید، عینک فعال می شود.

در قسمت جلو عینک نمایشگرهای کوچکی تعبیه شده که افراد هنگام قرار دادن آن مقابل چشم خود، شاهد محتوا واقعیت افزوده خواهند بود. به نظر می رسد سامسونگ سنسورهای مغناطیسی را برای هوشمند شدن عینک هنگام باز و بسته شدن به کار می گیرد

مشخص نیست چه زمانی این پتنت عملی می شود و بسیاری از پتنت ها در مدت زمان طولانی یا به نتیجه می رسند یا خیر. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه سامسونگ برای این پتنت جدید چیست.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟