سایر خبرها

برگزاری نمایشگاه ساخت داخل، مصداق «هنر مقاومت» در برابر «هنر تحریم ها» است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید را گام مهمی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید را گام مهمی در جهت تعمیق ساخت داخل، خودکفایی و اجرای فرامین رهبری در خصوص رونق تولید دانست و آن را مصداق «هنر مقاومت» در مقابل «هنر تحریم ها» است.

رضا رحمانی با تأکید بر این مطلب، افزود: توجه به تعمیق و توسعه ساخت داخل محور اول برنامه های تدوین شده وزارت صنعت، معدن و تجارت برای امسال است که این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای معرفی توانمندی‌ها و نیازها در این حوزه است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان همواره در سال‌های اخیر بر مساله تولید، ساخت داخل و حمایت از کالای ایرانی تأکید داشتند و امسال را نیز سال رونق تولید اعلام کردند که وزارت صمت نیز در همین راستا حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود و گام برداشتن در جهت رونق آن را در دستور کار قرار داده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری این نمایشگاه را اقدامی در راستای رونق تولید دانست و گفت: در این نمایشگاه نیازهای مختلف در زمینه قطعات و ملزومات اعلام می شود و شرکت‌های توانمندی که می توانند این نیازها را داخلی سازی کنند، اعلام آمادگی می‌کنند.

رحمانی نمایشگاه را مجالی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها توصیف کرد و گفت: جوانان متخصص ایرانی با تکیه بر فناوری‌های نوین، پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار قابل توجهی دارند که این نمایشگاه میدان لازم برای عرضه این توانمندی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می دهد.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه ساخت داخل با هدف معرفی و شناسایی نیازهای صنایع کشور در زمینه خودرو و قطعات آن، صنایع معدنی، لوازم خانگی، صنایع دریایی، نفت، گاز و پتروشیمی و مخابرات 27 تا ۳۰تیرماه در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟