اخبار لوازم خانگی

مبارزه پاناسونیک با محصولات تقلبی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاناسونیک در زمینه مبارزه با محصولات تقلبی طی سال‌های اخیر فعالیت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاناسونیک در زمینه مبارزه با محصولات تقلبی طی سال‌های اخیر فعالیت داشته است. محصولات تقلبی منجر به زیان حوادث و صدمات در میان مشتریان می شوند و از ایجاد یک جامعه سالم جلوگیری می کنند.

شرکت پاناسونیک خود را در مبارزه با تولید محصولات تقلبی موظف می داند و برای رستیابی به این هدف افداماتی را در نظر دارد.

برای مثال یک اتوبخار تولید شده که در نگاه اول از تمام استانداردهای ایمنی و کیفیت بالا برخوردار است و ظاهری یکسان با اتوی اصل دارد اما پس از روشن کردن، اتوی تقلبی شروع به شعله ور شدن می کند که اتوی پاناسونیک بدون هرگونه مشکلی عملکردی درست انجام می دهد.

این محصول تقلبی به دلیل عدم کارکرد ترموستات، استاندارد ایمنی ندارد. در چنین مواردی، درجه حرارت به طور پیوسته افرایش می یابد.

محصولات تقلبی از ظاهر، بسته بندی، لوگو، شماره مدل و سایر مشخصات همانند محصولات اصلی هستند که گاهی عنوان پاناسونیک بر روی محصولات هک شده است. همچنین افرادی که محصولات تقلبی پاناسونیک را می فروشند از روش های مختلفی برای فریب دادن مشتریان استفاده می کنند که تشخیص دادن محصولات تقلبی و غیرقانونی از محصولات اصل برای مصرف کنندگان دشوار است.

شرکت پاناسونیک در تلاش است با تولید و توزیع، واردات و صادرات، عمده فروشی و فروش محصولات تقلبی مقابله کند و با اطلاع رسانی به مردم بتوانند محولات اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟