فناوری

کالبدشکافی مک بوک پرو 13 اینچی جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیش تر نسخه 13 اینچی مک بوک پرو را با سخت افزار جدید بروزرسانی کرد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیش تر نسخه 13 اینچی مک بوک پرو را با سخت افزار جدید بروزرسانی کرد. حال به تازگی گروه iFixit که به کالبدشکافی جدیدترین محصولات می پردازند در جدیدترین پروژه به سراغ یک مک بوک پرو 13 اینچی جدید رفتند.

مک بوک پرو 13 اینچی جدید با نمایشگر 13.3 اینچی LED و رزولوشن 2560*1600 پیکسلی ، پردازنده چهار هسته ای core i5 اینتل، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی تا 2 ترابایتی همراست.

اپل مک بوک جدید خود را با پردازنده سفارشی T2 خود بروزرسانی کرده و همچنین دو پورت Thunderbolt 3 USB هم روی آن به چشم می خورد. گروه iFixit در کالبدشکافی این سیستم امتیاز 2 از 10 را به آن داد که بسیار پایین و تغییر غیرقابل تعمیر محسوب می شود.

این یعنی شما قادر نیستید به سادگی مک بوک پرو 13 اینچی جدید را تعمیر کنید. امتیاز 1 از سوی آی فیکس آی تی به معنا تعمیر غیر ممکن و امتیاز 10 یعنی بسیار آسان است. البته برای مشاهده جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت iFixit مراجعه داشته تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همانطور که گفته شد اپل روزهای گذشته مک بوک پرو 13 اینچی را بروزرسانی کرده و به بازار عرضه داشت. گفته می شود اواخر امسال نیز یک مدل 16 اینچی کاملا جدید نیز توسط اپل معرفی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟