فناوری

سیستم عامل هانگ منگ جایگزین اندروید نمی شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی یکی از مدیران در نشستی اعلام کرد که هوآوی در پی جایگزینی اندروید ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی یکی از مدیران در نشستی اعلام کرد که هوآوی در پی جایگزینی اندروید با سیستم عامل هانگ منگ نیست و در واقع این سیستم عامل برای هدف دیگری طراحی شده است. اخیرا به دلیل تحریمی که امریکا برعلیه هوآوی ترتیب داد، گوگل خبر از عدم همکاری با هوآوی را اعلام کرد و در پی همین موضوع گمانه زنی هایی صورت گرفت که هوآوی در پی توسعه یک سیستم عامل اختصاصی است.

کاترین چن در نشست اخیر خود رسما اعلام کرد سیستم عامل هانگ منگ قرار نیست در آینده جایگزینی برای سیستم عامل اندروید باشد. این طور پیداست هوآوی در نظر دارد هانگ منگ را به عنوان یک سیستم عامل مبتنی بر اینترنت اشیا و برای مصارف تجاری در نظر گیرد.

در بهار سال جاری بود که هوآوی برند هانگ منگ را به ثبت رساند و پس از آن شایعاتی درباره سیستم عامل آینده هوآوی به گوش رسید. این شرکت مدتهاست توسعه سیستم عامل جدید را آغاز کرده و در نظر دارد پاییز سال جاری آن را برای عرضه دردسترس قرار دهد.

شایان ذکر است که کاترین چن در نشستی که در بروکسل برگزار شد این جزئیات را آشکار کرد. با این حساب دیگر نباید انتظار داشت هوآوی سیستم عامل جایگزین اندروید را معرفی کند زیرا چنین تصمیمی در سر ندارد.

انتهای پیام/سیست

نظر شما چیست؟