اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی احتکار شده در زنجان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان از كشف انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان از كشف انواع لوازم خانگی احتکار شده به ارزش تقریبی بیش از ۷ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد .

سرهنگ  ایرج خانی پور  جانشین فرمانده انتظامی استان درباره این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار لوازم خانگی توسط یک محتکر سریعاً موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری اداره تعزیرات و اداره صنعت معدن و تجارت از این انبار بازدید به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت:ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۹۷ دستگاه یخچال فریزر، ۱۳ دستگاه ظرفشویی، ۸ دستگاه لباسشویی و ۸ دستگاه کولر گازی احتکار شده کشف کنند.

سرهنگ خانی پور در خاتمه با اشاره به اینکه بنابر نظر کارشناسان ارزش اقلام احتکار شده بیش از ۷ میلیارد ریال برآورد شده است تاکید کرد:پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟