فناوری

بخش اول/بدترین فناوری های جهان را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از محصولات و پروژه های دنیای فناوری در کنار نمونه های موفق با استقبال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برخی از محصولات و پروژه های دنیای فناوری در کنار نمونه های موفق با استقبال مواجه نشده و شکست خورده اند که در واقع زمینه ای برای معرفی محصولات موفق از سوی شرکت های فناوری هستند. در ذیل به برخی از فناوری های شکست خورده اشاره شده است.

گوگل گلس

گوگل گلس در واقع یک نمایشگر سربند واقعیت افزوده است که به دلیل قیمت بالا و تجاوز به حریم خصوصی افراد مورد استقبال قرار نگرفت. از مدیران پروژه گوگل گلس می توان از بابک پرویز، استیو لی و سباستین ترون نام برد.

این عینک ها از قابلیت ضبط و پخش زنده ویدئو و اطلاعات بر روی نمایشگری که در بالای چشم راست قرار می گیرد، برخوردار بوده و به وای فای نیز متصل می شود.

دریم کست سگا

این کنسول بازی در اواخر سال 1998 میلادی معرفی شد و نخستین کنسولی بود که از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار است و به دلیل رقابت با پلی استیشن 2 و کپی راحت سی دی های دریم کست طول عمر کوتاهی داشت و به عنوان آخرین نسل از کنسول های سگا شناخته می شود.

گوشی های ویندوز

شرکت مایکروسافت برای نخستین بار گوشی های ویندوز خود را در سال 2010 معرفی کرد و در حالی که آیفون ها و نسخه های اندرویدی سه سال قبل تر به بازار عرضه شده بودند.

شرکت مایکروسافت تلاش زیادی برای گسترش بخش موبایل خود انجام داد که از جمله می توان به خرید سهام نوکیا به ارزش 7.2 میلیارد دلار اشاره کرد اما موفقیت چندانی حاصل نشد.

گوگل پلاس

گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی و از رقیبان فیس بوک تلقی می شد که نتوانست آن طور که باید و شاید با محبوبیت مردم مواجه شود و در نهایت حذف آن کلید خورد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟