اخبار لوازم خانگی

قیمت لوازم‌خانگی رو به کاهش است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان گفت: قیمت لوازم‌خانگی با توجه ثبات‌ نسبی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی شهرستان سمنان گفت: قیمت لوازم‌خانگی با توجه ثبات‌ نسبی بازار عرضه و تقاضا و تعدیل قیمت ارز رو به کاهش است.

علی اکبر صیادجو روز یکشنبه افزود: افزایش بی رویه قیمت بسیاری از کالاهای اساسی و لوازم‌خانگی در روزهای گذشته در بازار سمنان متوقف شده است.

وی با اشاره به کاهش خرید و فروش نقدی، خاطر نشان کرد: افزایش فروش اقساطی کالا در بازار نشان از افزایش اعتماد فروشنده و خریدار است که زمینه خرید اجناس به روش اقساطی در بازار فراهم شده است.

رئیس اتحادیه لوازم‌خانگی شهرستان سمنان ادامه داد: کاهش قیمت مواد اولیه برای تولید کالا در روزهای گذشته به افزایش فروش در برخی از اصناف استان منجر شده و ادامه این روند ثبات را به بازار عرضه و تقاضای سمنان برمی گرداند.

صیادجو تصریح کرد: کاهش قیمت ارز در روزهای گذشته در کاهش پنج تا ۱۰ درصدی برخی از کالاهای اساسی تاثیر گذار بوده و شرایط برای افزایش تقاضا در بازار قابل توجه است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی شهرستان سمنان اضافه کرد: با وجود آرامش نسبی در بازار اما واحدهای صنفی استان با شرایط آرمانی فاصله دارند.

در شهرستان سمنان ۱۰ هزار واحد صنفی و ۲۷۰ واحد صنفی لوازم خانگی وجود دارد./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟