فناوری

فراهم سازی سرویس‌های هوشمند توسط شهرداری و نهادهای دولتی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید نسبت به ایجاد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید نسبت به ایجاد پلتفرم خدمات هوشمند اقدام کنند تا استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوآور بر بستر آن به ارائه سرویس بپردازند.

 سورنا ستاری در بازدید از غرفه سازمان فاوای شهرداری در نمایشگاه الکامپ با اشاره به استقبال شهروندان از نرم افزارها و سرویس‌های نوین و هوشمند در راستای تحقق شهر هوشمند گفت: ارائه خدمات ارزان، در دسترس و متنوع برای شهروندان از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: شهرداری ها و نهادهای دولتی باید نسبت به ایجاد پلتفرم خدمات هوشمند اقدام کنند تا استارت‌آپ ها و شرکت‌های نوآور بر بستر آن به ارائه سرویس بپردازند و به این شکل در واقع مردم مشکلات خود را به دست خودشان و با بهترین شیوه ممکن و همانطور که می‌خواهند رفع خواهند کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، برنامه «تهران هوشمند» را پیشرو در ارائه سرویس‌های هوشمند و هدایت نوآوری شهری عنوان کرد./مهر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟