اخبار لوازم خانگی

چهار محموله لوازم خانگی در شهرستان اسلام آبادغرب کشف شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق به ارزش یک ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان از کشف چهار محموله لوازم خانگی و سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: ماموران پاسگاه‌های انتظامی هرسم و کله جوب اسلام آبادغرب حین گشتزنی در حوزه استحفاظی خود به سه دستگاه وانت نیسان پلاک مخدوش مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران پاسگاه روستای هرسم در بازرسی‌های انجام داده از دو خودروی توقیفی، موفق به کشف پنج دستگاه لباسشویی، چهار دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال ساید و ماموران پاسگاه کله جوب نیز موفق به کشف دو دستگاه ماشین لباسشویی و یک دستگاه یخچال ساید قاچاق شدند.
سردار جاویدان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین با انجام کار‌های اطلاعاتی یک انبار قاچاق دخانیات را شناسایی و در بازرسی از آن ۳۰ هزار نخ سیگار کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو و پلمب یک انباری، از دستگیری چهار متهم در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟