اخبار لوازم خانگی

کشف انبار لوازم خانگی قاچاق در خمینی شهر

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از کشف یک محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ”علی جعفری نژاد” اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی “خمینی شهر” مطلع شدند، یک محموله لوازم خانگی قاچاق در انباری دپو شده و مالک قصد توزیع آنها را دارد که وارد عمل شدند.
وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی ضربتی از محل بازرسی شد که 5 دستگاه یخچال ،3 ال ای دی، 2 مایکروفر و 4 دستگاه ماشین لباسشویی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان 2 میلیارد ریال اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست، هرگونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید تا در اسرع وقت بررسی های لازم انجام شود./پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟