اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک دستگاه کامیون حاوی مقادیری انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان دهگلان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک دستگاه کامیون حاوی مقادیری انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق در شهرستان دهگلان توقیف و محموله ای به ارزش سه میلیارد ریال در کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی در این رابطه گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دهگلان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محور قروه به دهگلان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.
سردار علی آزادی اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این خودرو انواع کالای خارجی قاچاق از جمله ۱۴ دستگاه ماشین لباسشویی، سه دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۲۶ دستگاه همزن برقی، ۱۲ دستگاه سبزی خُرد کن و ۲ دستگاه چرخ خیاطی کشف شد.
به گزارش بسیج نیوز، وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، افزود: کارشناسان ارزش کالای های کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه قاچاق کالا یکی از معضلات شومی است که به اقتصاد داخلی هر کشور و مردم لطمه می زند، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی آن را هرچه سریعتر به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟