اخبار لوازم خانگی

کولر و بخاری پوشیدنی هم رسید!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی به تازگی از یک ابزار خنک کننده با عنوان رون پاکت (Reon Pocket) رونمایی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سونی به تازگی از یک ابزار خنک کننده با عنوان رون پاکت (Reon Pocket) رونمایی کرده که از نوع گجت های پوشیدنی است و در واقع یک سیستم خنک کننده پرتابل محسوب می شود.

این محصول سونی می تواند در روزهای گرم افراد را خنک کند و در جیب پشت یک تی شرت ویژه قرار می گیرد. قیمت پایه برای این سیستم خنک کننده شخصی حدود 117 دلار اعلام شده است و پیش بینی می شود که از سال 2020 به بازار عرضه شود.

رون پاکت براساس اثر پلتیر کار می کند که در واقع از یک جریان الکتریکی برای جذب و یا تولید گرما استفاده می شود و انتظار می رود که امکان کنترل آن با اپلیکیشین فراهم شود.

سونی اعلام کرده که این دستگاه می تواند دما را تا 13 درجه سلسیوس خنک کند و یا تا 8 درجه سلسیوس افزایش داده و افراد را گرم نگه دارد.

علاوه براین، امکان استفاده 24 ساعته از این گجت تنها با یک بار شارژ از طریق USB Type-C برای کاربران به وجود آمده است.

سونی تنها شرکتی نیست که اقدام به تولید چنین گجتی کرده و پیش از این، محصولی با عنوان امبر ویو در نمایشگاه CES 2018 معرفی شده بود اما مزیت رون پاکت در مقایسه با نسخه های مشابه، اندازه آن است که به راحتی در جیب یک تی شرت قرار می گیرد.

رون پاکت در ابتدا در اختیار مشتریان ژاپنی قرار خواهد گرفت و پیش بینی می شود که در سال های بعدی به بازارهای جهانی وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟