اخبار لوازم خانگی

بیشترین جوایز جی دی پاور از آن لوازم آشپزخانه ال جی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم آشپزخانه ال جی الکترونیک در بازار آمریکا بیش از سایر برندهای حاضر، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، لوازم آشپزخانه ال جی الکترونیک در بازار آمریکا بیش از سایر برندهای حاضر، موفق به دریافت جایزه رضایت مشتریان جی دی پاور طی سه سال اخیر شده است.

شرکت ال جی در رتبه بندی جی دی پاور 2019 به عنوان برترین برند از نگاه مشتریان انتخاب شد و در بخش های ماشین ظرفشویی، یخچال فریزرهای ساید بای ساید، فرنچ دور، درب بالا و پایین و دو درب جایگاه نخست را ازآن خود کرد.

براساس نظرسنجی و تحقیقات انجام شده در سال 2019، یخچال فریزرهای ال جی از لحاظ طراحی، عملکرد، دوام، گارانتی و مشخصات برتر بوده و در صدر این لیست قرار دارد.

مدیر ارشد بازاریابی نمایندگی ال جی در آمریکا عنوان کرد:«شرکت ال جی به عنوان برندی شناخته می شود که بیشترین جایزه رضایت از مشتریان جی دی پاور 2019 را  در بخش لوازم آشپزخانه به خود اختصاص داده است و خرده فروشان و مشتریان آمریکایی از لوزام آشپزخانه ال جی به عنوان محصولات نوآور و قابل اطمینان یاد می کنند.»

وی افزود، لوازم خانگی ال جی در بخش “قابل اعتمادترین” موفق به دریافت جایزه شد و براساس شاخص رضایت مشتریان آمریکایی، به دلیل کیفیت بالا و خدمات دهی عالی به مقام اول نائل شد.

این غول فناوری جهان از سال 2003 تا به امروز، 31 جایزه جی دی پاور در کارنامه خود ثبت کرده که به علاوه، تمامی محصولات این برند دارای گواهی انرژی استار نیز هستند.

جی دی پاور (J.D. Power) یک شرکت خدمات آماری است که در سال 1968 میلادی توسط جیمز دیوید پاور سوم تاسیس شد و در بخش جمع آوری اطلاعات در مورد کیفیت و رضایت از مشتریان کالاها فعالیت می کند و از پیشگامان این حوزه تلقی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟