خانم ها بخوانند!

ترفندهای ساده و کاربردی در نظافت لوازم خانگی منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمیزکاری و نظافت یکی از کارهای روتین در خانه است که هر شخصی برای سلامت محیط ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمیزکاری و نظافت یکی از کارهای روتین در خانه است که هر شخصی برای سلامت محیط زندگی خود باید خانه و محیط و وسایل منزل خود را تمیز کند.

در ادامه ترفندهایی برای تمیز کردن دو وسیله موجود در منزل و آشپزخانه پرداخته شده است.

تمیز کردن لکه های مبل

قبل از شست و شوی مبلمان بهتر است تمام قسمت های مبل را خوب جارو کشیده تا کاملا تمیز شود. برای تمیز کردن لکه های مبل کافی است در سطلی 3 قاشق شامپو فرش بی رنگ را در 1 لیتر آب مخلوط کرده و با اسفنج آغشته به تنها کف مواد فوق تمام سطح مبل را تمیز کنید. هر ناحیه را بیش از 30 ثانیه اسفنج نکشید زیرا ممکن است به پارچه مبلمان شما آسب وارد کند.

 

تمیز کردن تلویزیون

گفتنی است ابتدا در یک گوشه کوچک صفحه تلویزیون امتحان کنید مشکلی ایجاد نشود. تلویزیون را هنگام تمیز کردن خاموش کنید سپس با پنبه ی آغشته به محلول آب و الکل صفحه ی تلویزیون را تمیز کنید.

الکل لکه های چرب و اثرانگشت را برطرف می کند. توصیه می شود از دستمال حوله ای و پرز دار استفاده نکنید.

دیواره های غیر شیشه ای تلویزیون را نیز می توانید با پارافین مایع براق کنید و با دستمال خشک چربی اضافی را بگیرید و براق کنید. این روش برای تمیزکردن ضبط صوت و ویدئویی که رنگ تیره دارند هم مناسب است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟