اخبار لوازم خانگی

کشف 20 دستگاه لوازم‌خانگی قاچاق در کردستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماموران انتظامی کامیاران یک محموله ۱۰ تُنی خرمای غیربهداشتی و فاسد را از یک دستگاه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماموران انتظامی کامیاران یک محموله ۱۰ تُنی خرمای غیربهداشتی و فاسد را از یک دستگاه کامیون در محل ایست بازرسی میرجلیلی کامیاران کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه این میزان خرمای غیربهداشتی و فاسد از یک کامیون کشف شد و یک نفر هم در این رابطه دستگیر شد؛  اضافه کرد: این محموله غیربهداشتی به قصد توزیع در میان شهروندان در حال جابجایی بود که توسط ماموران انتظامی توقیف شد.

سردار علی آزادی همچنین خبر از دستگیری چهار سارق حرفه ای سابقه‌دار خودرو در شهر بانه داد و اظهار داشت:‌ این سارقان طی ۲ عملیات برنامه‌ریزی شده و حین انجام سرقت توسط ماموران پلیس دستگیر شدند و چهار خودروی سرقتی نیز از آنها کشف شد.

وی در رابطه با کشف کالای قاچاق در استان هم گفت: ۲۴ هزار لیتر روغن موتور خودرو به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ایست بازرسی شهید کریمی سروآباد از یک کامیون کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

سردار آزادی با اشاره به خبر دیگری در حوزه قاچاق کالا در استان یادآور شد: ۲۰ دستگاه لوازم خانگی قاچاق هم در کامیاران از ۲ وانت کشف شد که ارزش آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده و ۲ نفر هم در رابطه با این محموله‌های قاچاق دستگیر و به مقامات قضایی ارجاع داده شدند./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟