اخبار لوازم خانگی

فیلیمو را با کیفیت ایکس ویژن ببینید

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از این پس می‌توانند به یک آرشیو بزرگ فیلم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خریداران تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن از این پس می‌توانند به یک آرشیو بزرگ فیلم و سریال دسترسی داشته باشند.

از این پس اپلیکیشن فیلیمو با حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی به صورت پیش‌فرض در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن نصب می‌شود و همچنین خریداران این محصول می‌توانند از اشتراک رایگان یک ماهه و تخفیف برای خرید اشتراک سالانه برخوردار شوند .  با این اپلیکیشن کاربران می‌توانند به راحتی به حدود بیست هزار فیلم و سریال ایرانی و خارجی دسترسی داشته و حتی با سرعت کم اینترنت و بدون نگرانی بابت حجم مصرفی اینترنت خود و با قیمتی بسیار مقرون به صرفه از تماشای آنها در تلویزیون‌های 4K  و Full HD ایکس ویژن ، لذت ببرند.

مدت زیادی است که تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن در بین مصرف کنندگان شناخته شده و محبوب هستند. سیستم عامل اندروید در این تلویزیون ها باعث شده کاربران به راحتی به اپلیکیشن های گوناگونی دسترسی داشته باشند و از  امکانات هوشمند تلویزیون خود لذت ببرند. ایکس ویژن در تازه‎ترین تولیدات خود اپلیکیشن‌های پرکاربرد و محبوبی را به صورت پیش‌فرض روی تلویزیون‌های هوشمند نصب کرده که کاربران به راحتی از آنها در زمینه‌های مختلف خبری ، وضعیت آب و هوا و خرید آنلاین استفاده می نمایند.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال این است که ، ایکس ویژن علاوه بر نصب اپلیکیشن فیلیمو به صورت پیشفرض ، یک ماه اشتراک رایگان و همچنین تا 30% تخفیف برای خرید اشتراک سالانه به خریداران تلویزیون‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد. با این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند ایکس ویژن امکاناتی نظیر ، جست‌وجو در دسته بندی‌های منظم بر اساس ژانر و نوع فیلم و همچنین تنظیم کیفیت پخش فیلم با هر سرعت اینترنت وجود دارد . علاوه به آن ، حجم اینترنت مصرفی برای تماشا و دانلود فیلم روی اپراتورها و اینترنت‌های منتخب رایگان می باشد و برای اپراتورهای دیگر با تخفیف خواهد بود.

ایکس ویژن تلاش می‌کند علاوه بر ارائه کیفیت صوتی و تصویری با استاندارهای بالا ، تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی و امکانات هوشمند را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟