اخبار لوازم خانگی

ال جی به دنبال گسترش محصولات لوکس خود در بازارهای جهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی ال جی به دنبال گسترش لوازم خانگی لوکس (سیگنچر) خود در ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی ال جی به دنبال گسترش لوازم خانگی لوکس (سیگنچر) خود در بازارهای جهانی بوده وتاکنون موفق ظاهر شده است.

محصولات ال جی سیگنچر برای نخستین بار در سال 2016 وارد بازار کره جنوبی شد و هم اکنون به بیش از 50 کشورجهان عرضه می شود.

شرکت ال جی الکترونیک همواره به دنبال ارتقای زندگی بشر بوده و به همین دلیل قابلیت های جدیدی را به محصولات هوشمند و مدرن خود در سال جدید اضافه کرده است. از جمله محصولاتی که به طور گسترده روانه بازار جهانی می شود، می توان از تلویزیون های رول شونده، خشک کن، یخچال فریزرهای بالا و پایین و دستگاه های تهویه مطبوع نام برد.

مشتریان در خارج از کره جنوبی چشم انتظار تولید تلویزیون های رول شونده هستند. مدیر عامل ال جی سیگنچر به تازگی از عرضه تلویزیون های الد رول شونده در سال 2020 خبر داد اگرچه مشتریان کره ای می توانند این محصولات ال جی را در سال جدید در اختیار داشته باشند.

این سری از محصولات ال جی به عنوان نخستین تلویزیون های رول شونده در جهان شناخته می شوند که به نظر می رسد با استقبال مشتریان مواجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟