خانه هوشمند

افزایش روز افزون استفاده از خانه هوشمند بی سیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارشات منتشر شده در هفته اخیر، پیش بینی می شود که تعدادلوازم خانگی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارشات منتشر شده در هفته اخیر، پیش بینی می شود که تعدادلوازم خانگی های هوشمند باقابلیت اتصال به وای فای (خانه هوشمند بی سیم) تا سال 2030 به 17 میلیون نسخه برسد.

بخش لوازم خانگی هوشمند شامل انواع لوازم آشپزخانه هوشمند، ترموسات، اسپیکر هوشمند و دوربین می شود که هم اکنون بیش از 5 میلیون نسخه از ابزارهای وای فای در بازار وجود دارد.

انتظار می رود که این میزان تا سال 2030 به 17 میلیون نسخه برسد و در واقع موج سوم  از انقلاب خانه های وایرلس رقم بخورد. نخستین گام در اوایل سال 2000 با عرضه دستگاه های محاسبات خانگی برداشته شد و مرحله دوم در سال 2010 با معرفی تلویزیون های هوشمند کلید خورد.

در ادامه این گزارش آمده است، فناوری وای فای طی سال های اخیر با نیازهای خانه هوشمند سازگار شده است و به نظر می رسد که در سال های آینده نیز به عنوان پلتفرم اصلی برای خانه های هوشمند باقی بماند.

تحلیلگران براین باورند که تا سال 2023 حدود یک سوم از ابزارهای خانه هوشمند از وای فای 6 پشتیبانی می کنند که در نتیجه کاربران شاهد سرعت و کارایی بهتر خواهند بود.

افزایش روز افزون استفاده از ابزارهای وای فای منجر شده تا امنیت این محصولات نیز اهمیت بیشتری پیدا کند و متخصصان به دنبال راه های جدید هستند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟