سایر خبرها

کاهش ۵۰ درصدی گرایش مردم به تالار‌های عروسی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی گفت: استقبال از تالار‌های عروسی نسبت به سال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی گفت: استقبال از تالار‌های عروسی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی، با بیان اینکه استقبال از تالار‌های عروسی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است، گفت: یکی از دلایل کاهش تمایل مردم برای استفاده از تالارهای سر بسته  تشریفاتی  گرایش مردم به باغ تالار‌ها در خارج تهران است.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی ادامه داد: متاسفانه وضعیت استقبال از تالار‌های عروسی از سال ۹۷ به ۹۶، ۲۶ تا ۳۰ درصد افت پیدا کرده است.

ابراهیمی نیا در ادامه گرایش مردم به تالار‌ها در خارج تهران و کاهش آمار ازدواج در کشور را از دیگر دلایل کاهش فعالیت  تالار‌ها دانست.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی با تاکید بر اینکه یک هزار واحد رسمی فعال در تهران مشغول به فعالیت اند، تصریح کرد: خوشبختانه واحد غیر رسمی در تهران فعالیت نمی کند و در صورت مشاهده این امر به سرعت با آن ها برخورد می شود.

ابراهیمی نیا بیان کرد: اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی همواره به دنبال کاهش هزینه ازدواج برای نسل جوان است، به طوری که تلاش کردیم ورودی برای هر فرد در مراسم ازدواج را  تا سقف ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان کاهش دهیم، اما بعضی مواقع شاهدیم مردم گرایش به سمت تجملات و هزینه‌های گزاف بیهوده می‌برند.

رئیس اتحادیه صنف تالار‌های پذیرایی در پایان گفت: به مردم توصیه می‌کنم درصورت تخلف در تعیین قیمت تالار‌های عروسی د با شماره ۵۶-۸۸۵۳۵۲۵۵ تماس بگیرند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


نظر شما چیست؟