خانم ها بخوانند!

روش‌های پاکسازی صورت در منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پوست در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. مراقب از پوست، یکی از مسائل مهمی است ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پوست در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارد. مراقب از پوست، یکی از مسائل مهمی است که خانم ها به آن توجه زیادی دارند. برای پاکسازی پوست روش های مختلفی وجود دارد اما درمان های خانگی یکی از روش هایی است که عوارض جانبی ندارد.

در ادامه این بخش روش های پاکسازی پوست در منزل گردآوری شده است.

بخور صورت

یک قوری را پر از آب کنید و آن را روی اجاق گاز قرار دهید تا آب داغ شود. زمانی که آب به‌اندازه‌ی کافی داغ شد که بخار تولید کند، قوری را از روی اجاق بردارید. روی سر خود، حوله‌ای بیندازید و صورت خود را به مدت 20 دقیقه رو به بخار آب بگیرید.

 

شکر

دو قاشق غذاخوری شکر را به حالت پودر درآورید. آن را در آبِ نصفِ لیمو و مقدار کمی آب ترکیب کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. این خمیر را روی قسمت‌های آسیب‌دیده‌ی پوست به مدت 5 دقیقه بمالید. سپس آن را با آب خنک بشویید و از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

 

لیموترش

آبِ لیموی تازه را گرفته و روی پوست به مدت 5 الی 10 دقیقه بمالید. سپس آن را با آب ولرم بشویید، صورت خود را خشک کنید و از یک مرطوب‌کننده ملایم استفاده کنید.

 

عسل

عسل را روی منطقه‌ی آسیب‌دیده‌ی پوست بمالید. آن را ماساژ داده و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟