اخبار لوازم خانگی

بازار مبل نسبت به سال گذشته، ۳۰ درصد افت کرده است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،عباسی درباره بازار مبلمان اظهار کرد: بازار مبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،عباسی درباره بازار مبلمان اظهار کرد: بازار مبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افت کرده است.

عبدالحسین عباسی رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان، درباره بازار مبلمان اظهار کرد: بازار مبل نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۰ درصد افت کرده است.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با بیان اینکه ۶۰ درصد مواد اولیه در این صنعت، تولید داخل است تصریح کرد:، اما با این وجود، هنوز با مشکلاتی روبه رو هستیم.

عباسی یادآوری کرد: مبلمان به کشور‌هایی همچون حوزه خلیج فارس، گرجستان، ازبکستان، ترکمنستان، عراق، سلیمانیه، صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره به اینکه وارداتی در صنعت مبلمان نداریم افزود: این صنعت جزو ۴۰۰ قلم کالای ممنوعه به حساب می‌آید.

عباسی با تاکید بر اینکه در تهران ۲۳ هزار واحد صنفی در این صنعت در حال فعالیت اند اظهار کرد: از این تعداد حدود ۷۰ درصد فعال و ۳۰ درصد بصورت نیمه فعال مشغول به کارند.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان با اشاره به قابل رقابت بودن برخی از تولیدات داخلی با نمونه خارجی و کیفیت چشمگیر آن‌ها افزود:متاسفانه این محصولات از جانب تولیدکنندگان ایرانی به نام‌های معروف خارجی به فروش می‌رسند و اغلب مردم نیز از نام‌های خارجی برای خرید استقبال می‌کنند، در حالیکه کیفیت تولیدات داخلی در برخی موارد از نمونه‌های خارجی بسیار بهتراست.

عباسی در ادامه گفت: بازار مبلمان هم همانند سایر اصناف، در جهت تحقق رونق تولید گام‌های بلندی برداشته که امیدواریم تا پایان سال، این امر محقق شود.

رئیس اتحادیه درودگران و مبل سازان بیان کرد: بازار مبلمان هم همانند سایر صنایع، با کمبود‌هایی در تامین مواد اولیه مواجه است که امیدواریم با همکاری مسئولان ذیربط این موضوغع مرتفع شود./باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟