فناوری

رونمایی از گوشی سامسونگ Galaxy A10s

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ جدید ترین عضو خانواده سری A‌ خود را با نام  Galaxy A10s رونمایی کرد. ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ جدید ترین عضو خانواده سری A‌ خود را با نام  Galaxy A10s رونمایی کرد.

دستگاه هوشمند شرکت سامسونگ توسط یک باتری بزرگ ‌۴۰۰۰‌ میلی آمپری تغذیه می‌شود که توانایی کار کردن با گوشی را به آسانی در طی روز برایتان فراهم‌ می‌کند و همچنین پنل پشتی گوشی حاوی دو دوربین می‌باشد که توسط قابلیت بررسی شناسایی زمینه‌های آن می‌توانید تصاویری با جلوه‌های هنری و کیفیت بالا دریافت کنید.

به طور معمول گوشی‌های سری A سامسونگ در طیف میان رده بازار قرار دارند و با عدم وجود قابلیت‌های پر زرق و برق و خوردن برچسب پریمیوم چندان فرقی با گوشی‌های پرچمدار مانند سری Galaxy Note 10 که به تازگی معرفی شده است از نظر عملکرد نخواهند داشت و توانایی پردازش خوبی برای انجام کارها و بازی‌ها را دارند.

به طور کلی مشخصات سخت افزاری گوشی، نشان دهنده یک دستگاه هوشمند توانمند می‌باشد و قطعات به خوبی با یکدیگر هماهنگی دارند، با این حال برخی از افراد ممکن است به دنبال توانایی پردازش بالاتر و سخت افزار قوی تری باشند و گوشی‌هایی با حافظه داخلی و رم بالاتر‌ را ترجیح دهند‌‌.

به عنوان مثال گوشی هوشمند Redmi Y3 ‌شرکت شیائومی با دو ورژن متفاوت، یکی با رم ۳‌ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در بازار جهانی فروخته می‌شود.

اگرچه در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه Galaxy A10s منتشر نکرده است اما انتظار می‌رود که در ماه جاری این اتفاق بیافتد.

برخی گمانه زنی‌ کرده‌اند که این دستگاه هوشمند در فروشگاه اینترنتی Rs به قیمت 7,990‌ به واحد پول هند در این کشور قیمت گذاری خواهد شد، اما باید منتظر بمانیم تا سامسونگ قیمت اصلی آن را برای عموم اعلام کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟