فناوری

رونمایی گوشی جدید جی 8X ال جی در نمایشگاه ایفا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه به آغاز نمایشگاه ایفا 2019 باقی مانده و بسیاری از شرکت های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از یک ماه به آغاز نمایشگاه ایفا 2019 باقی مانده و بسیاری از شرکت های فناوری در حال تلاش برای معرفی محصولات جدید خود هستند. شرکت ال جی نیز قرار است تا از گوشی خود با عنوان جی 8X در این نمایشگاه رونمایی کند.

اطلاعات اخیر حاکی از آن است که این مدل نخستین گوشی است که به سنسور اثر انگشت صفحه نمایشگر مجهز خواهدبود. گوشی ال جی  G8X ThinQ در واقع در ادامه مدل  G8 ThinQ تولید می شود که برخلاف جی 8 از سیستم تشخیص سه بعدی چهره بهره نمی برد و از سنسور اثر انگشت صفحه نمایشگر استفاده خواهد کرد.

طراحی عقب این نسخه جدید تفاوت چندانی با نسل گذشته ندارد و از پنل شیشه ای، دو سنسور افقی دوربین و فلش ال ای دی برخوردار است.

علاوه براین که فناوری Crystal Sound OLED  در گوشی های جی 8 ایکس حذف شده و به نظر می رسد که به اسپیکرهای سنتی مجهز باشد. براساس شایعات منتشر شده، ال جی  G8X ThinQهمانند نسل پیشین از چیپ ست اسنپ دراگون 855 استفاده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟