اخبار لوازم خانگی

همکاری ال جی و لومی برای توسعه خانه هوشمند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک  طی یک همکاری مشترک با شرکت تکنولوژی یونایتد لومی به دنبال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی الکترونیک  طی یک همکاری مشترک با شرکت تکنولوژی یونایتد لومی به دنبال گسترش فناوری خانه های هوشمند است.

شرکت ال جی به عنوان یکی از غول های تولید کننده لوازم خانگی در جهان شناخته می شود و قصد دارد تا فعالیت خود را در حوزه لوازم خانگی هوشمند گسترش دهد.

این دو شرکت به منظور ارائه خدمات هوشمند ابزارهای خود را با یکدیگر همگام سازی می کنند. به عنوان مثال مشتریان از این پس می توانند به سنسورهای دما و رطوبت لومی در سیستم های تهویه مطبوع ال جی دسترسی داشته باشند.

علاوه براین، سنسورهای درب ساخته توسط این شرکت چینی را به لوازم خانگی ال جی و یا پنجره متصل کنند و در صورت باز شدن درب، هشدار دهد.

شرکت لومی در سال 2009 در شنزن چین تاسیس شد و با فروش 100 میلیون ابزار در سال 2018 به عنوان بزرگترین شرکت چینی در حوزه اینترنت اشیا انتخاب شد.

شرکت ال جی از سال 2017 تمام محصولات خانگی خود را با قابلیت اتصال به وای فای عرضه کرده است که به سایر ابزارهای الکترونیکی این شرکت نیز متصل می شود و در ماه مه از ساخت یک تراشه Al برای لوازم خانگی های خود خبر داد.

علاوه براین، امکان کنترل صوتی برای کاربران لوازم خانگی ال جی از طریق دستیارهای صوتی نظیر آمازون الکسا و گوگل اسیستنت به وجود آمده است.

ال جی و لومی از خدمات هوشمند جدید خود در ایفا 2019 رونمایی خواهند کرد و به علاوه، قرار است تا در این رویداد برلین نسل جدید گوشی هوشمند وی 60 به معرض نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟