اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های سری 8 تی سی ال در آستانه ورود به بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی تی سی ال در آمریکا ازعرضه تلویزیون های ال سی دی 4K سری 8 با نور پس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایندگی تی سی ال در آمریکا ازعرضه تلویزیون های ال سی دی 4K سری 8 با نور پس زمینه مینی ال ای دی خبر داد. علاوه براین، تلویزیون های ال سی دی سری 6 با کوانتوم دات در اختیار مشتریان آمریکایی قرار خواهد گرفت.

شرکت تولید کننده تلویزیون تی سی ال بک لایت مینی ال ای دی را نه تنها به تلویزیون های 8K بلکه به نسخه های 4K نیز اضافه کرده است.

این برند چینی قصد دارد تا با معرفی نسخه های سری 8 از رقبای کره ای و ژاپنی پیشی بگیرد و در واقع  تلویزیون های ال سی دی 4K با بک لایت مینی از 25 هزار مینی ال ای دی تشکیل شده و هنوز این برند پیک روشنایی این سری را مشخص نکرده است.

میکرو ال ای دی و مینی ال ای دی دو واژه متفاوت است. مینی ال ای دی واحد های بسیار کوچکی هستند که برای نور پس زمینه تلویزیون های ال سی دی کاربرد دارد و در حالی که میکرو ال ای دی کوچکترین جزء سازنده هر تصویر به حساب می‌آیند.

فناوری میکرو ال ای دی در تلویزیون های The Wall سامسونگ و سونی  CLEDIS پیش تر استفاده شده است.تی سی ال و سایر شرکت ها سال هاست که تلویزیون های ال سی دی مبتنی بر مینی ال ای دی تولید می کنند اما سری 8 نخستین تلویزیون از این مدل است که به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. این سری از تلویزیون ها مجهز به پلتفرم روکو بوده و با پشتیبانی ازHDR10، HLG و دالبی ویژن در اختیار مشتریان قرار می گیرد. علاوه براین، تلویزیون های سری 8 تی سی ال با پردازشگر ویدیویی iPQ Engine راه اندازی می شود و با دالبی اتمس سازگاری دارد.

تلویزیون های سری 6 و سری 5 تی سی ال نیز به روز رسانی شده اند و از فناوری کوانتوم دات بهره می برند.

نسخه های سری 6 با قیمت پایه 600 دلار به فروش می رسند و سری 5 نیز با طراحی جدید در سایزهای 43، 55، 50 و 63 موجود بوده و با قیمت پایه 300 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تلویزیون های ال سی دی سری 8 تی سی ال در سایز 65 اینچی با قیمت 1999 دلار از پاییز سال جاری روانه بازار آمریکا می شود و مدل 73 اینچی آن نیز 2999 دلار ارزش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟