اخبار لوازم خانگی

استفاده از هشتگ «دوروتی را آزاد کنید» در تبلیغات ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از هواداران پانزده ساله خواننده مشهور، آریانا گرانده، از وقتی مادرش به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از هواداران پانزده ساله خواننده مشهور، آریانا گرانده، از وقتی مادرش به خاطر استفاده زیاد از نرم افزار توئیتر، گوشیش را مصادره کرد، بسیار مشهور شده‌است.

این جوان پانزده ساله در فضای مجازی با نام دوروتی شناخته می‌شود و پس از اتفاقاتی که اخیرا برایش رخ داد، حسابی محبوب شده‌است.

تمام این جریانات از جایی شروع شد که اوایل ماه جاری، هنگامی که دوروتی در حال پخت و پز بود به خاطر حواس پرتی و استفاده مکرر از توئیتر، موجب راه افتادن آتش سوزی در منزلشان شد و مادر این دخترک نوجوان در راستای این حواس پرتی دخترش، تلفن همراهش را گرفت و دیگر اجازه استفاده از آن را به دوروتی نداد.

دوروتی پس از دست دادن گوشی همراه خود، دست از تلاش برنداشت و به فعالیتش در توئیتر با دیگر دستگا‌‌ه‌های هوشمند ادامه داد.

این طرفدار کم‌ سن و سال آریانا گرانده، طبق اطلاعات منتشر شده توسط توئیتر، فعالیت خود را دوباره با استفاده از دستگاهNintendo 3DS  آغاز کرد و باعث خوشحالی جمع گسترده‌ای از کاربران توئیتر شد.

بعد از اینکه مادر دوروتی از این مسائل با خبر شد احتمال می‌رفت کهNintendo 3DS  دخترش را نیز از او بگیرد.

اما بعدا توسط توئیت‌های منتشر شده توسط این دخترک نوجوان، مشخص شد که او به خانه یکی از دوستانش فرار کرده و همچنین 3DSاش را با خود همراه دارد.

بعد از گذشت چند روز، کارمندان توئیتر برای اضافه کردن کمی چاشنی طنز بیشتر، هشتگ دوروتی را آزاد کنید را راه انداختند، که بعد توسط ال‌جی نیز از این هشتگ استفاده شد.

اوضاع آنقدر از غلتک خارج شده بودند که دوروتی بعد از دست دادن تمامی دستگاه‌های هوشمند خود، به یخچال روی برده و با استفاده از آن هشتگ‌ مخصوص خود را در فضای اینترنت پخش کرد و خبر داد که اکانتش توسط مادرش مسدود شده‌است.

در توئیت‌های آخری که توسط این دختر پانزده ساله منتشر شدند، او از طرفدارانش تشکر کرد و گفت که قصد پس گرفتن لوازم الکترونیکی خود را دارد.

در پایان همه این اتفاقات، جریان دوروتی نیز مانند فیلم‌های هالیوودی به خوبی و خوشی خاتمه یافت.او حالا با اکانتی با نام کاربری @thankunext327‌ به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد و در فضای مجازی شهرت خوبی برای خود دست و پا کرده‌است و حدود ۲۸،۵۰۰ دنبال کننده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟